General
-
supprimée les publicitées des jeux carte sur le coté inutile et prend trop de place
supprimée les publicitées des jeux carte sur le coté inutile et prend trop de place
50 votes -
22 votes
-
9 votes
-
12 votes
-
1 vote
-
je n'arrive pas à faire démarrer le jeu de carte solitaire
pourquoi n'y a t il pas un mode d'emploi pour windows store. c'est nul
40 votes -
enlever la pub merci
très bon jeux
24 votes -
comme sur W7 il faut que le jeu avec la souris ou le clic soit plus précis et plus réactif
rendre le pointage plus précis et le jeu plus réactif et précis lors du déplacement des cartes ou alors faire un clic dur la ou les cartes à faire bouger et refaire un clic à l'endroit où elles doivent aller
2 votes -
25 votes
-
From the title, it seemed like there would be more than one game. I am looking for a Bridge game... this game was hard to play/learn.
Hard to use/learn.
1 vote -
comment faire pour changer de niveau ? J'avais l'habitude de jouer à 2 couleurs sous Windows Vista et là je suis bloquée au niveau 1 couleur
comment faire pour changer de niveau ? J'avais l'habitude de jouer à 2 couleurs sous Windows Vista et là je suis bloquée au niveau 1 couleur. C'est lassant...
12 votes -
Stop the game from cheating......
I really like this game but when it started cheating it pissed me off. I was enjoying it so much at first. But eventually it started asking for a specific card in a suit but when I chose that card it wouldn't accept it and then wouldn't accept any card. Also the game kept ignoring my Queen card. Please fix these problems because the game was a lot of fun.
9 votes -
10 votes
-
2 votes
-
I can't get to any level on your free Spider Solitaire but the easiest.
I click on the level, but nothing happens. Suggestions?
1 vote -
3 votes
-
When I try to get scores, it restarts, Why do they not show?
Want to see record
Can we reset it back to 0?4 votes -
mettre un score avec le nombre de coups pour chaque partie gagnée
mettre un score avec le nombre de coups pour chaque partie gagnée
6 votes -
How to play the game?
This game can't open.
1 vote -
What's going on with Card Games Chest?
I bought CGC a while back and the latest update gives me two drop down 'buy' boxes to open Duo. Now the store listing says I can't install it on my phone.
1 voteThank you. Sorry for the inconvenience, there’s been an issue with Store update, we are working on fixing it.
- Don't see your idea?